Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Jdog

Pages: [1] 2 3 ... 449
1
Congolese Music / Prince Babia dancing
« on: June 18, 2018, 04:56 »
  I know for a fact Fally wouldn't want him in his band as he would give serious competition in singing, dancing and visibility.

2
Why are we so surprised by this?  His manhood was questionable since that Eluka Makambo video when he was laid up and singing in that bathtub like a bottom-bitch.


LOL hell nah JDT is gay for that, dude over there posted up there in the bathtub like a female, smh didn't even have girls with him. JDT really had his facial hair cut in slashes the hell is that.

3
Haha yeah I was surprised when JB didn't post about Cristiano or Portugal with the usual "preeetre de pretre" "na yebisaki bino kwanga to tikela ba teke mais coupe du monde eza ya Cristiano Ronaldo".

4
Both are good songs, Miel sounded really good in Associe Valable.

5
Congolese Music / Happy Birthday to Fabregas!
« on: June 14, 2018, 06:58 »
Happy 31st Birthday to Fabregas le Metis Noir Meastro the leader of Light Music.

6
Congolese Music / L.Rice new song Paradoxe
« on: June 13, 2018, 03:26 »
I wish he would've stayed longer with Ferre but this is a nice start. I really wasn't expecting the video to actually to be shot in Dubai, well done.

7
Congolese Music / Re: DEPLICK GOT MARRIED
« on: June 12, 2018, 17:02 »
Congrats

Maybe he will chill on the overly explicit dances and dancers.
A lot of artists have wives and kids and that hasn't stoped them. I haven't really seen Deplick have what can be viewed as explicit dances.

8
Congolese Music / Re: DEPLICK GOT MARRIED
« on: June 12, 2018, 17:01 »
Congrats to Deplick and his wife. Mwana Nsalu would've been happy to see this.

9
Congolese Music / Re: IS THIS TADDET BACK AT WMM?
« on: June 12, 2018, 16:59 »
Looks like a bleached Taddet I'll give you that.

10
Congolese Music / Re: A VERY Flexible Baby Ndombe.......
« on: June 12, 2018, 16:59 »
Very technical dancer and agile for a guy of his size. Just like Judol of Bcbg and Nathan of F'Victeam are also big flexible guys.

11
Vieux oyo a tika musique pardon, who is he to be singing about slaves.

12
Lol the caption really had "Ex musicien ya MOBUTU SESE SEKO KUKU NGBENDU WA ZA BANGA".

13
Yeah I was suprised when I was listening to the interview, if anything Fally should be happy that someone in hsi group has papers and it's also one less person to go the embassy to get a visa like Cambodge said. Cambodge did the right thing in keeping his dignity and not talking to Atele, haha he took a shot at the singers because those dudes are unknown (thankfully so especially for the faux artistes like Atele, Kalombo, Cousteau and Junior). 

14
He's recording an album for his close friends and family members and also the people back in the neighborhood he lives in back in Kin.

15
Kinda sad that he is in his prime and performing at venues like this - he should be at Zenith, Bataclan, Olympia, LSC, or Élysée Montmartre with his full band. You can sense he's not thrilled

Damned combatants.
Exactly, I really hope this all comes to an end soon. Even Ferre has said no recent interviews  he wants to play at the big venues but those idiots are always blocking stuff.

Pages: [1] 2 3 ... 449