Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - JV “Critic”

Pages: [1] 2 3 ... 183
1
Wow! I didn’t expect this, the seben and the atalaku on the melody is something of a masterpiece. This is actually very good seben song. The chorus almost brought tears to my eyes because I was waiting for Kester to drop in.

2
So the song with Heritier wasn’t enough when it comes to featuring, so he wants to torture us even more...kmt

3
Congolese Music / Re: NEW GENERIQUE BY EX TEAM WATA MEMBERS
« on: November 20, 2019, 18:09 »
Koffi is the master of slow paced generiques from day one. His seben are never really fast like Wenge MM, it’s always at a good pace and more danceable for everyone unlike Wenge or Wazekwa crazy shit.

4
Congolese Music / Re: NEW GENERIQUE BY EX TEAM WATA MEMBERS
« on: November 20, 2019, 14:19 »
These type of generique are not popular anymore...the fast paced drum and guitar licks of Sous Sol is a thing of the past..Now slow paced generiques which Koffi is good at are more popular and successful. Robinho understands that formula but the rest still don’t get it.

5
fally knows how to tease fans well,credit to him,unlike a certain artist(not his rival) who likes to keep everything mysterious  and hope for wonder success

Soo true

yeah bro his music might not always be super exceptional but he seems to know how to make buzz with his snippets ,imagine amid the heritier thing his little impro when chilling in states with macdeddy and co singing "okotinda plan oui to te kata ata mutu" about sending nudes was repost and it just cant get out of my head while i dont really like that type of lyrics :D :D :D :D


I can relate to that lol “tinda photo ko, kata mutu, nako lakisa moto te”  ;D

6
Another cherie na shit. This guy is lost for real

It’s selling, giving him more contracts, winning awards, so why change the winning formula

7
fally knows how to tease fans well,credit to him,unlike a certain artist(not his rival) who likes to keep everything mysterious  and hope for wonder success

Soo true

10
Meh that’s good I guess, but I really hope it’s not the same monotonous crap he usually gives us.

It will be the same monotonous crap, i gave up on him when it comes to generiques long ago.

11
Congolese Music / Re: So Heritier made again a sextape ?
« on: November 17, 2019, 20:43 »
Can we dead this already, getting boring now. Wazekwa is close to releasing a new album mais bozo Kipe ye te  ;D

12
Congolese Music / Re: So Heritier made again a sextape ?
« on: November 16, 2019, 16:14 »
i am not much of a dirty gossip type lol

We need Jdog to do some research lol

13
Congolese Music / Re: So Heritier made again a sextape ?
« on: November 16, 2019, 16:03 »
i repeat i dont know if its 100 per cent true but i woke up today with two audios from kin people that wata was so down after realising the huge dimension of his stupid thing that he wanted to kill himself especially regarding how his mother took the situaiton

Sad times, i don't feel sorry for him personally but i feel it for his kids, family and the guy who's married to that woman

14
Congolese Music / Re: So Heritier made again a sextape ?
« on: November 16, 2019, 15:35 »
as i feared,innoss concert just like the national football team match were very very overshadowed by heritier's situation
i honestly do not know how true it is but i heard from two people in kin that he apparently tried to commit suicide

Who tried to commit suicide?

15
Congolese Music / Re: So Heritier made again a sextape ?
« on: November 15, 2019, 16:57 »
Lol technician, leave it out....so is he trying to convince us that him and his people didn’t know Icloud exists and that everything just stays there and repears on the new phone when you sign in, all you got to do is remember to back up the data, what’s a technician got to do with it ehh. Buzoba na buzoba....Evenement eza moko Innos B Showbuzz tonight

Pages: [1] 2 3 ... 183