Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mrvibes

Pages: [1] 2 3 ... 24
1
Great jobs. This is how sebens should be played .. Not like stupid "Ecole"
They should do bcbg and quartier latin too

2
Congolese Music / Re: GRAND PHILOSOPHE NGIAMA DE LA FORÊT
« on: September 16, 2018, 17:05 »
Quel boule... Quelle ideologie.. Click clack...hmmmmmmm sssssssssssss

3
No translation of what he said?????????????
  dont even bother knowing what ge is talking about . no translation needed. Its all crap.

4
Congolese Music / Re: THE UNSEEN VERSION OF CLIP OF TH GENERIQUE
« on: September 08, 2018, 20:50 »
This is from studio maximum with gaspard love and jp kiss on raga tv ..the guy is a genius. The show was one of the most watched back in the days when the war wenge was still   hot hot. They were able to mix 3 to 4 videos from different artists to create one videos clip.

Can someone  post solola bien first version please. I found it better than the on on dvd.

5
Congolese Music / I knew it ... I knew it
« on: September 06, 2018, 21:29 »
The song sounded familiar


6
There we go again ... Just like i said it last ...the cherie na nga  shit is really getting my nerves ...not impressed at all.

7
Congolese Music / Re: ARCHIVE BLAISE BULA INTERVIEW FROM 2004
« on: August 25, 2018, 13:50 »
LOL in the comments there are still quite some you wanted werra's death and now whatever whatever,people really refuse to move on :D :D :D :D :D
Like JV said some Maison Mere fans are stupid
no ....they are all stupid...yup i said it.. Now shoot me...

8
Congolese Music / Re: Djino - Hypnotique (Clip Officiel)
« on: August 25, 2018, 13:48 »
Lol ... Really. ?

9
Ah tired with this shit.. Another song full of  cheri sala bga boye.. Cherie pessa sima.. Cheri lamba fumbwa .. Cherie pessa wax.  This guy is going to hit the wall if he does not change his ways.

10
Congolese Music / Re: Didi Kinuani is back
« on: August 25, 2018, 13:41 »
Oh, I thought he stole another musician wife lol
   ah ah ..just imagine he does the same shit with aliya. Or cindy . or nana . Kie kie  someone will hang himself .. Kiekie

11
At 28 minute . you can see kunsagila not wanting the other guy to play .. Kie kie . i like the way the other guy was begging ..lol

12
Kie kie .. lol 

13
Despite of his ego and stupidness, i believe fally is one of the musician in DRC if it was not for political and end economical downfall in zaire, he could have gone far and became a well respected person because he is very smart. He is just like Koffi but never had that chance to pursue his studies.

14
You only reflect what you have been taught . ferre is from maison mere school .. He only will do what he knows and mastered. Same shit werra does  is the same heritier , ferre or celeo does . nothing nee to it.

15
..he who sows the wind, reaps the whirlwind..... All this is werra . he is and was never a father figure (musically) he run on polemic and allowed his band members disrespect others band especially sankara and yanki too due to werra success. now that some of the older members and their band member are disrespecting him or even going further on  mot even respecting a memory of a person that just passed away. Its really hurtful to see ..things like this will not and will never happen in bcbg .

Pages: [1] 2 3 ... 24