Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Mopao195

Pages: [1] 2 3 ... 25
1
no other QL generation had the chemistry like these guys had on stage and vocally just sounded amazing together

2
can somebody just leak his old unreleased stuff this new shit is trash

3
Congolese Music / Re: Whats the name of this JB song ?
« on: November 27, 2023, 17:01 »
Its sultan de brunei kaskito
thank u

4
Congolese Music / Re: LOL, FALLY ALMOST EXPOSED HIMSELF HERE
« on: November 27, 2023, 16:02 »
why dont he just admit that he got a ghostwriter he aint rapper lol only rappers worry about that

5
Congolese Music / Whats the name of this JB song ?
« on: November 27, 2023, 16:00 »
shit is fire

6
Congolese Music / Re: RIP Rigo star
« on: October 31, 2023, 11:36 »
RIP legend his project with koffi from back in the day was really good

7
salute to you for finding and interviewing the legend can you ask him about the story behind the classic song dulcinee

8
lookin for Patrouille de stars proclamation anybody got it ?

9
well damn you can say that the chapter between beniko and koffi is officially closed

10
does ferre have fans in brazil damn

11
that freddy nelson generique is crazy people had to see that something special was cooking

12
this show is one of those things that happend at the perfect time koffi at his peak with the best QL squad ever, this show is better than bercy even tho the crowd were alot more hype at bercy but the overall peformance from him and his group espically mboshi whos voice damn near went out towards the end was second to none

13
Congolese Music / Re: Fally Ipupa - Afsana (Clip)
« on: August 26, 2023, 14:07 »
Am I the only one who got a Haitian Kompa/Zouk vibe from this song?
mostly zouk

14
i dont think it wouldve helped cuz the last 5 songs are horrible regardless

15
Congolese Music / Re: whats the name of these songs
« on: August 11, 2023, 19:00 »
thanks for the answer ive been listening to academia first two albums and they had so much potential sanction was the stand out of them both music wise and music videos, where do you think they went wrong those last two eps were terrible espically seXy chocolat whatever that was

Pages: [1] 2 3 ... 25